Like Page Your Online Store

Monday, July 11, 2011

Trans studio Bandung





Wahh!!Trans Studio Bandumg dah di buka..tunggu apa lagi?book tiket now!!!
Trans studio bandung nie menyajikan 20 permainan yang bermacam bentuk....jadi korang boleh main puas-puas sampai tercabut tulang kaki..hehee..
Macam disneyland plak kan?lepas nie tak jadi la aku pergi china..pergi bandung jer..dapat main semua permainan yang best-best..
Aku belum pergi lagi Trans studio nie..so tak tau keseronokkan dia tahap mana..insyaAllah hujung tahun aku pergi..hehee..
So korang-korang yang nak pergi tu atau dah pergi tu harap korang enjoy dengan permainan yang di berikan oleh Trans studio bandung!!=)


TRANS STUDIO BANDUNG

( Satu lokasi dengan Bandung Supermal / BSM )
Jl. Gatot Subroto 289 Bandung - 40273
Telepon : 022 - 9109 9999
Fax : 022 - 9109 9998
Website : www.transstudiobandung.com

0 comments: