Like Page Your Online Store

Monday, May 16, 2011

Perkara yang lepas jangan di kenang..mohon dengan sangatt??

Geram aku ngan orang yang suka ungkit masa lalu nie..
kamon la move on..
yang disakiti bukan KAU laa..tapi AKU..okei??

yang ko dok sebok ungkit-ungkit hal lalu tu lagi pahal??
aku ada hutang ngan KAU ka?

Grown up la beb..
xpayah nak ungkit-ungkit lagi..
Aku dah lupa pun "HAL" yang KAU xnampak dengan mata kepala KAU sendiri tu..
Jadi xpayah nak sebok2 hal orang..
KAU sebok jak hal orang lain selain dari aku boleh x??

"I've learned that things change, people change, and it doesn't mean you forget the past or try to cover it up. It simply means that you move on and treasure the memories. Letting go doesn't mean giving up.. it means accepting that some things weren't meant to be"

2 comments: