Like Page Your Online Store

Friday, August 6, 2010

PTPTN?

Selamat pagi!!!^^,

Hehee..apa khabar semua??dah ada follower nampaknya..bagus-bagus!!aku harap korang sihat..aku sihat jak cuma pening sikit dengan ptptn nie..dah berkali-kali aku fikir macamana nak bayar ptptn nie, hari tu aku pergi pejabat pos nak bayar ptptn yang dah 2 bulan tak terbayar tu..jun & julai/2010..pastu aku minta la form tuk bayar ptptn tu, tapi yang aku herannya borang tu tiada minta no ic,or aku punya maklumat ptptn, dia tulis kat situ.."diterima","jumlah" pastu "alamat"..huhuu..blur-blur!!oleh kerana aku ragu-ragu..aku "blah" jer dari pejabat pos tu..hahaa..lagipun perempuan kat kaunter tu tengok aku bagai nak telan aku ja..nebes-nebes!!
 
Pastu aku nak bayar di kaunter bank,tapi masalahnya sekarang aku kerja..tiada masa nak gi bank..bank kat tempat kerja aku nie ada maybank jer..kat surat tu takda plak dia cakap boleh bayar kat kaunter maybank, online boleh la..kalau aku nak bayar di kaunter bank islam pulak..punyala jauh dari tempat kerja aku..nak cari parking punya la susah..sekarang nie aku tengah berusaha nak bayar via online guna maybank..tapi ada masalah la plak..aku dah daftar kad aku..tapi bila aku pi webiste maybank & nak sign up tu..tak dapat..aku try adik aku punya dapat plak..sedih-sedih!!aku dah siap suruh miss kat bank maybank tu buat tuk aku lg..iskk!!tak dapat!!

Tengah hari nanti aku nak gi maybank lagi try kad aku tu..hoh!harap-harap dapat la aku sign up online..selagi ptptn aku nie tak dibayar, selagi tu kapala kepala aku berat macam ada batu..hehee..
hmm..kesian aku kan..tapi tak pa..pengalaman mengajar ku erti khidupan & berdikari..!!!huyeahh!!!



P/S saya budak baru belajar nak bayar PTPTN..=P

2 comments: