Like Page Your Online Store

Thursday, August 19, 2010

Maafkan aku..=(

Selamat Pagi semua!!!^^,

Waisehh..macamana hari nie?sihat tak semua?ada yang guduh2 gaduh-gaduh dengan buipren/gipren ker?adik beradik ker? kengkawan ker?
Hehee..jangan gaduh-gaduh kawal emosi anda, bulan puasa nie..tak baik gegaduh & mencari gaduh..aha..aha..aha..!
Kita harus tenang gitu menghadapi situasi sebegini..kalau tak tenang..off course la syaitan suka..lagi dia menghasut..kan? lalu terjadinya pertengkaran dan musuh memusuhi....
Eh..lari dari topik plak..maaf..yer..heee..

actually, aku nak minta maaf sebab kebelakangan nie aku busy, so blog aku pun tak ter'update'..kunjungan kawan kat cbox pun terbalas..message-message kat entri pun tak di reply(macam ramai peminat jer bunyi)..hehee..maaf kawan-kawan..!!pada kengkawan yang tak jemu melawat blog aku..terima kasih banyak-banyak..!!sayang korang!!nak cium, boleh?tak nak??bah tidak apalaa..hehee..=P

okei..that's all..sekian..

0 comments: