Like Page Your Online Store

Thursday, August 19, 2010

Cinta Kirana Vs Epilog Syurga Cinta?

Hohoo..siapa ada tengok cerita nie?mana lagi best epilog syurga cinta ka cinta kirana?sebab kedua-duanya main pukul 6.30petang..
Bagi aku, aku pilih cinta kirana..sebab pelakon epilog syurga cinta tu tak best la bagi aku..yang budak kiut cumel loteh mia sara tu jer mungkin bagi cerita tu hot sikit dengan kecomelan dia..

Hehee..jan marah yer peminat-peminat epilog syurga cinta..lain orang lain pendapat..=P
Mula-mula tak minat juga cerita cinta kirana neh!tapi..bahagian yang transformasi si kirana tu jadi cantik jek bikin aku suka cerita tu, pastu si galang tu dah mula macam fall in leb ngan si kirana tu..hehee..pastu-pastu si kirana tu lucu bangat deh!hahaa..buat aku tergelak-gelak juga kadang-kadang..(macam  banyak plak "pastu" aku?)hehee..nvm..

Hari nie aku tak dapat tengok cerita tu..hari nie nak gi berbuka puasa..terpaksa tengok ulangan la..bak kata indon "recap"..hahaa..
bah..k..laa..i mau pi buat kirija dulu aa..nanti sambung lagi..=)

4 comments: