Like Page Your Online Store

Friday, August 13, 2010

Rising Antivirus 2010!!

Hye kawan-kawan blogger..=)


2 3 hari nie aku busy cari antivirus yang boleh di install kat PC tua aku tu..hehee..aku dah try karspeky kaspersky, avira, avg..tapi semuanya tak boleh di install & running kat PC aku..bingung aku oi..banyak sangat ka virus kat PC aku tu sampai tak boleh install & running plak..yang menyakitkan hati plak tu..bila aku right click document aku nak copy or delete..punya laa lama dia berpusing-pusing..terpaksa aku restart PC aku..huh!

Pastu aku jumpa hero kepada PC aku tu..nama dia [Rising Antivirus 2010]<-Free!!
Mula-mula tu tak confident juga aku guna..tapi nak hapuskan virus punya pasal aku try gak laa..pas tu..eh2!!dapat install laa..hehee..happy di situ..tetiba aku tengok ada ikon lion-lion..macam cerita liontin..eh.."guwe bercanda aja"!hehee..macam transformers pun ada gak..^_^">..pastu aku mulakan laa kerja-kerja aku men'cleankan' PC aku tu..

Perghhh..lama siottt!!nak tertidur-tidur aku tunggu..tapi dengan keazaman aku nak sekodeng si virus,trojan,worm and ya segala' aja deh tentang birus..<- loghat indon skettt..hahaa..aku teruskan juga sambil dengar-dengar lagu..pastukan..pastukan..kan..kan...aku tengok laa jumlah virus yang di detect leh antivirus nie..fulamakkk!!banyak yang tak terhingga nie..korang nak tau jumlah dia??2ribu lebih!!mana mau cari??di PC aku laa..hahaa..

Aku rasa lega dah bila virus-virus cinta tu di detect leh antivirus nie..maybe dah bertahun-tahun aku ternak virus tu dalam PC..pas jer semua tu habis..aku try-try la right click kat document aku nak copy & delete..TaDaaa!!dapat plak..hehee..terharu aku dengan antivirus nie..hehee..

so korang try laa antivirus nie..sangat berkesan & terkesan..hahaa..

[DOWNLOAD]

6 comments: